Chcete, aby vaše schůzka s klientem nebo prezentace nového výrobku proběhla perfektně od začátku do konce? První dojem je vždy důležitý a chystá půdu pro dobrý výsledek obchodního jednání. Pro recepční a office služby vybíráme pracovníky s výbornou komunikační schopností a důrazem na profesionální a reprezentativní vystupování, kteří ochotně poradí a vytvoří příjemnou atmosféru a zajistí bezproblémový chod recepce podle potřeby i v cizím jazyce.
Pokud nepotřebujete recepční na 24 hodin denně, tak oceníte v noci službu vrátného nebo fyzické ostrahy. Na den si nechte odborníka na komunikaci, na noc na hlídání. My je pro vás vybereme.
Příjemné vystupování a ochota poradit! Recepční a office služby jsou reprezentativní vizitkou.
- Pracovníci recepce zajistí informační servis a obsluhu telefonní ústředny, registraci návštěv.
- Pro recepční služby vybíráme pracovníky s výbornými komunikačními schopnostmi včetně znalosti cizích jazyků.
- Převzetí, třídění pošty a její následné předání adresátům.
- Zajištění služby back office.
- Koordinace rezervací v zasedacích místnostech a provoz školících prostor.
- Dress code podle vašich standardů.
- Další concierge služby v závislosti na požadavcích a potřebách klienta.
- Recepční zajistí chod recepce přes den. V noci oceníte službu vrátného nebo fyzické ostrahy.
Náhradní plnění
Pokud zaměstnáváte více než 25 zaměstnanců v pracovním poměru, jste povinni zaměstnávat osoby se zdravotním postižením (OZP) ve výši 4 % z celkového počtu zaměstnanců. Umíme Vám s tímto pomoci.
Využijte osobní konzultace zdarma
Vyberete si profesionála, se kterým chcete o recepčních a vrátných jednat.
obchodník pro Čechy
Josef Sulla, obchodní ředitel
Kontaktujte nás
Pošlete nám zprávu pomocí formuláře a my se Vám ozveme zpátky. Jednoduché a rychlé.